ua ru

Чоловіча пристрасть. Мисливський будинок


Інтер’єр мисливського будинку замовив в нас чоловік. Саме тому його оформлення, в тому числі й текстильне, має яскраво виражений чоловічий характер. В усіх рішеннях відчувається чіткість, безкомпромісність і дещо зухвалість, а усе це разом створює образ сильного духом та пристрасного чоловіка.

Крім стилю, притаманного мисливському шале, ми дотримувались класичного стилю заміських резиденцій такого характеру. Нас дуже надихнув романтичний мисливський замок графа Шувалова на околицях мальовничого містечка Тальне, що на Черкащині. Характерною ознакою таких резиденцій є не оздоблення стін чи підлоги, а елементи декору, які можна привезти з собою в дорожній скрині. Текстиль відіграє одну з головних ролей в такому інтер’єрі.

Але навіть в такому чоловічому просторі хочеться відчувати затишок і комфорт. Поєднання монохромних кольорів, класичної клітинки, орнаменту, анімалістичних принтів пом’якшує та розбавляє лаконічне оздоблення. Для створення ще більш вишуканої та теплої атмосфери штори, покривала та декоративні подушки були прикрашені широкою тасьмою, оригінальними кантами контрастних кольорів та руликами індивідуального крою.

Підготовка до проекту почалася ще на етапі будівництва будинку. Всі тканини заздалегідь підбиралися та завозилися з текстильної виставки у Франкфурті, щоб створити унікальний та неповторний дизайн.

Складність проекту полягала в тому, щоб вірно передати архітектуру простору, адже треба було врахувати похилу покрівлю, гострі кути, всі вікна різної форми – маленькі, стандартні, панорамні. Поєднати різні принти, різні технології пошиття та оздоблення виробів, продумати оформлення маленьких вікон в таких великих приміщеннях.

Важливим завданням було зберегти функціональність всіх вікон. Зазвичай римські штори заважають відкриванню, тому в нашому оформленні з’явився парус – щоб зручно було користуватися вікнами за призначенням. Декоративні канти на римських шторах не складають кути, щоб створити ідеальну, чітку геометрію.

Будинок проектувався та оздоблювався під наглядом архітектора Володимира Пилипчука.